Περισσότερα από 550 οχήματα θα κυκλοφορούν στους δρόμους του πολεοδομικού συγκροτήματος Θεσσαλονίκης μέχρι τα Χριστούγεννα, εκ των οποίων τα 430 μέσα στην πόλη, επισήμανε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ, Γιώργος Σκόδρας στην τοποθέτησή του στο σημερινό 15ο διαδικτυακό πολυσυνέδριο «Καινοτομίας και Ανάπτυξη», με θέμα «Οι smart cities ήρθαν… Τι γνωρίζουμε όμως για αυτές;».
«Πετύχαμε σχεδόν τον διπλασιασμό των οχημάτων που κυκλοφορούν στους δρόμους σε σχέση με 12 μήνες πριν», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Σκόδρας, υπενθυμίζοντας τη συνεργασία με τα ΚΤΕΛ που έβαλαν 125 λεωφορεία σε περιαστικές γραμμές, αλλά και τα 180 μεταχειρισμένα οχήματα ιδιωτικής εταιρείας, που εκτελούν συγκοινωνιακό έργο, ύστερα από διαγωνισμό που πραγματοποιήθηκε.
Παράλληλα αναφέρθηκε στα 50 λεωφορεία που παρέλαβε και έδωσε στον ΟΑΣΘ ο δήμος Θεσσαλονίκης και σημείωσε ότι «αν και δεν λύσαμε το πρόβλημα του επιβατικού κοινού, ωστόσο σήμερα καθημερινά κυκλοφορούν στην Περιφερειακή Ενότητα Θεσσαλονίκης περισσότερα από 370 οχήματα καθημερινά». Υπενθύμισε ότι έπεται νέος διαγωνισμός για την παραλαβή άλλων 270 οχημάτων και τόνισε «με έξυπνες λύσεις προσπαθούμε να ανταπεξέλθουμε στο ρόλο μας».
Εκατέρωθεν ανακοινώσεις για τη μικρής έκτασης φωτιά σε αστικό την Πέμπτη.
Σε ανακοινώσεις προχώρησαν οι δήμος Θεσσαλονίκης και ο ΟΑΣΘ, ύστερα από την καταγγελία της ΔΑΣ ΟΑΣΘ ότι λεωφορείο που αγοράστηκε από τη Λειψία έπιασε φωτιά, ενώ αυτό βρισκόταν στον τερματικό σταθμό του Χορτιάτη, τα ξημερώματα της Πέμπτης.
Με ανακοίνωσή του ο δήμος Θεσσαλονίκης επισημαίνει μεταξύ άλλων ότι η συμφωνία βάσει της οποίας παραχωρήθηκαν τα 50 οχήματα από τη Λειψία στον οργανισμό προβλέπει αυτά να χρησιμοποιούνται μόνον εντός των ορίων του δήμου και μόνον για την εκτέλεση συγκοινωνιακού έργου.
«Έχει δίκιο ο δήμος Θεσσαλονίκης, το λεωφορείο της Λειψίας κακώς βρέθηκε στον Χορτιάτη. Αυτά τα λεωφορεία έχουμε συμφωνήσει να δρομολογούνται εντός των ορίων του δήμου», ανέφερε από την πλευρά του ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του οργανισμού, Γιώργος Σκόδρας, τονίζοντας «κακώς συνέβη αυτό που έγινε και δεν πρόκειται να επιτρέψω να ξαναγίνει». Ξεκαθάρισε ότι τα λεωφορεία που δόθηκαν στον οργανισμό από το δήμο Θεσσαλονίκης, ο οποίος τα αγόρασε από την Λειψία, «θα χρησιμοποιούνται μόνον εντός πόλης σε γραμμές οι οποίες βρίσκονται πρωτίστως εντός των ορίων του κεντρικού δήμου».
Μεταξύ άλλων, ο κ. Σκόδρας τόνισε ότι τα 50 προαναφερόμενα οχήματα ελέγχθηκαν από μεικτό κλιμάκιο του δήμου και του ΟΑΣΘ σε ταξίδι στη Λειψία, ενώ τα τέσσερα εξ’ αυτών που βρίσκονται στη Θεσσαλονίκη και έχουν ταξινομηθεί στα αμαξοστάσια του ΟΑΣΘ, έχουν ελεγχθεί από τους μηχανικούς του οργανισμού.
Στο μεταξύ, σε σημερινή του ανακοίνωση ο αναπληρωτής Τομεάρχης Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης, Χρήστος Γιαννούλης αναφέρει: «αντί να αναζητά φτηνές δικαιολογίες, ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης οφείλει να δώσει εξηγήσεις στους Θεσσαλονικείς για τα 50 λεωφορεία “σαπάκια” που προμηθεύτηκε από τη Λειψία, για να μπουν στα δρομολόγια του ΟΑΣΘ».