Μαρινέλλα – Παίρνει εξιτήριο από το νοσοκομείο και επιστρέφει στο σπίτι της

Μετά από περίπου 4 μήνες νοσηλείας εξαιτίας του εγκεφαλικού επεισοδίου που υπέστη στη σκηνή του Ηρωδείου, η Μαρινέλλα φαίνεται πως σύντομα θα πάρει εξιτήριο από το νοσοκομείο.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι θεράποντες ιατροί εξετάζουν το ενδεχόμενο η αγαπημένη τραγουδίστρια να βγει σύντομα και να συνεχίσει την αποθεραπεία της είτε στο σπίτι της, είτε σε κέντρο αποκατάστασης.

Πηγή: newsbomb

Σχετικές δημοσιεύσεις