SOK από τα 2 κορίτσια που έβαλαν τέλος στη ζωή τους στα 17 τους χρόνια.. «Συγνώμη, σας αγαπάμε» έγραφε το σημείωμα που άφησαν ..

Η κατάθλιψη ,ο φόβος για τα αποτελέσματα των εξετάσεων και ότι άλλο είχαν στην ψυχή τους ,έκανε τα 2 κορίτσια να θέσουν τέλος στη ζωή τους..

 ΟΙ δύο 17χρονες κοπέλες, συμμαθήτριες, βούτηξαν στο κενό από τον 6ο όροφο πολυκατοικίας επί της λεωφόρου Ελευθερίου Βενιζέλου.

«Συγγνώμη, σας αγαπάμε», έγραφε το σημείωμα που άφησαν πίσω τους. Η μία κοπέλα είναι νεκρή, ενώ η δεύτερη δίνει μάχη για τη ζωή της.

Σχετικές δημοσιεύσεις