Αποτελέσματα της Swarovski Crystal Business για το Έτος 2023

Ένα ακόμη έτος ισχυρής προόδου με διψήφια αύξηση σε συγκρίσιμη βάση, επιβεβαίωσε η Swarovski Crystal Business για το 2023, επιβεβαιώνοντας τη νέα στρατηγική κατεύθυνση και κινούμενο από την αυξημένη επιθυμητότητα του brand, τις συναρπαστικές συλλογές προϊόντων και την ευχάριστη εμπειρία αγορών.

Männedorf, Ελβετία & Wattens, Αυστρία – 12 Μαρτίου 2024: Η οικογενειακή επιχείρηση Swarovski Crystal Business ανακοίνωσε σήμερα τα αποτελέσματά της για το οικονομικό έτος που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2023. Συγκεκριμένα, η εταιρεία δημοσίευσε συνολική και ευρεία ανάπτυξη +4% στα €1,832 εκατομμύρια έναντι του προηγούμενου έτους, βασιζόμενη σε ισχυρή αύξηση +10% σε συγκρίσιμη βάση. Αυτό ήταν πολύ πάνω από την αγορά σε έναν επιβραδυνόμενο πολυτελή τομέα και ένα ασταθές γεωπολιτικό και μακροοικονομικό περιβάλλον. Επιπλέον, η EBIT πριν από τα κόστη αναδιάρθρωσης επέστρεψε σε θετικό έδαφος για πρώτη φορά από το 2019, παρά τις σημαντικές αρνητικές επιπτώσεις από τις διακυμάνσεις των ξένων νομισμάτων. Το ισχυρό τέταρτο τρίμηνο ήταν το κλειδί για την άνοδο της συνολικής απόδοσης του 2023, με αύξηση πωλήσεων +9% και EBIT πριν από την αναδιάρθρωση του κόστους να φθάσει στο υψηλότερο επίπεδο από το τρίτο τρίμηνο του 2018.

Τα αποτελέσματα του 2023 επισφραγίζουν την επιλογή της στρατηγικής κατεύθυνσης της Swarovski με στόχο να αναδείξει και να διατηρήσει την εμβληματική κληρονομιά της στο πνεύμα της σύγχρονης εποχής και το μετασχηματισμό του μοντέλου επιχειρήσεών της. «Αυτά τα ισχυρά αποτελέσματα επιβραβεύουν την στρατηγικής LUXignite, την μακροχρόνια δύναμη του εμβληματικού μας brand και της μοναδικής μας savoir-faire. Είμαι εξαιρετικά ευγνώμων στους εργαζομένους και τους συνεργάτες της SWAROVSKI σε ολόκληρο τον κόσμο για το πάθος και τη δέσμευσή τους, και στο διοικητικό συμβούλιο και τους μετόχους μας για τη σταθερή τους υποστήριξη,» δηλώνει ο CEO Alexis Nasard. «Το 2024 θα συνεχίσουμε δυναμικά και με προσήλωση την πειθαρχημένη εκτέλεση της στρατηγικής μας, με συνεχή εστίαση στην υπερβατική δημιουργικότητα στις συλλογές προϊόντων και την επικοινωνία μας, και περαιτέρω επενδύσεις στο λιανικό δίκτυο μας και στις σημαντικές στιγμές του brand».

Σχετικές δημοσιεύσεις