ΛΟΓΟΔΟΣΙΑ ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΩΝ ΕΤΟΥΣ 2025
ΝΟΙΚΟΚΥΡΕΜΑ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΣΙΝΤΙΚΗΣ
Σε μια συνεδρίαση που τα είχε όλα ο δήμαρχος Σιντικής κ.Γεώργιος Τάτσιος επί δύο ώρες
παρέθεσε αναλυτικά και εμπεριστατωμένα το έργο και τις δράσεις της Δημοτικής Αρχής για το έτος 2025.
Στην κατάμεστη αίθουσα εκδηλώσεων του Δημαρχείου Σιδηροκάστρου έγιναν πλήρως
κατανοητά δύο πράγματα. Για πρώτη φορά στην ιστορία του Δήμου Σιντικής γίνεται τέτοιο
ΝΟΙΚΟΚΥΡΕΜΑ (διεκδίκηση ιδιοκτησίας και πολεοδομικές τακτοποιήσεις 30 ακινήτων, απόσυρση
εγκαταλελειμμένων οχημάτων, κατεδάφιση ετοιμόρροπων) και ΟΡΓΑΝΩΣΗ (αποστολή μαζικών SMS,
ένας εργάτης σε κάθε χωριό, ένας απινιδωτής ανά 200 κατοίκους, υπηρεσία περισυλλογής ογκωδών
αντικειμένων και καθαρισμός ΟΛΩΝ των παράνομων χωματερών). Επίσης έγινε σαφές ότι για πρώτη
φορά στον Δήμο Σιντικής λειτουργεί η έννοια του ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ μέσα από
τους βασικούς άξονες της Γεωργίας, της Βουβαλοτροφίας, του Τουρισμού και της Γεωθερμίας!
Γίνεται συστηματική δουλειά για δημιουργία νέων θέσεων εργασίας με αυστηρή στοχοπροσήλωση
στην εκπλήρωση των προεκλογικών δεσμεύσεων.
Έγινε αναλυτική ενημέρωση για τα πεπραγμένα στους τομείς των Κοινωνικών Υπηρεσιών,
του Πολιτισμού, της Παιδείας και του Αθλητισμού με ιδιαίτερη αναφορά στην αξιοποίηση
Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων. Ο δήμαρχος Σιντικής απέδωσε την καθυστέρηση στην υλοποίηση
έργων στην υποστελέχωση της Τεχνικής Υπηρεσίας, κάτι που προσπαθεί με επιμονή να ξεπεράσει με
τις αλλεπάλληλες προσπάθειες για πρόσληψη 6 μηχανικών με προγραμματική σύμβαση με την
ΑΝΕΣΕΡ.

Ιδιαίτερη ικανοποίηση προκάλεσε η είδηση ότι βρίσκονται στο τελικό στάδιο οι διαδικασίες
τακτοποίησης των Λουτρών Σιδηροκάστρου (νομιμοποιήθηκαν περισσότερα 3.000 τετραγωνικά
μέτρα που ήταν αυθαίρετα). Όπως αναφέρθηκε σύντομα θα προχωρήσει η διαδικασία
ιδιωτικοποίησής τους με ΔΥΟ διακηρύξεις. Η πρώτη για το υδροθεραπευτήριο που λειτουργεί μέχρι
σήμερα και η δεύτερη για το ημιτελές ξενοδοχείο που περιλαμβάνει την ΘΕΡΜΑΛΙΑ ΠΗΓΗ.
Ο δήμαρχος Σιντικής απολογήθηκε ΚΑΙ για τις επιτυχίες ΚΑΙ για τις αποτυχίες της Διοίκησης
δείχνοντας ότι η βελτίωση και η αποτελεσματικότητα αποτελούν βασικές επιδιώξεις της σημερινής
Δημοτικής Αρχής! Αυτό που έμεινε στους πολυάριθμους παρευρισκομένους είναι ότι ο Δήμος
Σιντικής διοικείται με υπευθυνότητα, προγραμματισμό και όραμα! Σύμφωνα με τα λεγόμενα του
δημάρχου Σιντικής η Δημοτική Αρχή επιδιώκει την εκπλήρωση ΟΛΩΝ των στόχων που είχε θέσει
προεκλογικά, δίνοντας έμφαση στις υποδομές και στην δημιουργία νέων θέσεων εργασίας!
