Θ. Πανταλέων: Με ενίσχυση βιολογικών καλλιεργειών μπορούμε να δημιουργήσουμε brand name γύρω από τη διατροφή

Θ. Πανταλέων: Με ενίσχυση βιολογικών καλλιεργειών μπορούμε να δημιουργήσουμε brand name γύρω από τη διατροφήΜε στόχο την ενίσχυση των βιολογικών καλλιεργειών στην Κεντρική Μακεδονία, την περαιτέρω ανάπτυξη των οικογενειακών επιχειρήσεων και τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας στον πρωτογενή τομέα, ο Θεόδωρος Πανταλέων,

ιδρυτής της αλυσίδας καταστημάτων με βιολογικά προϊόντα “Green Family Το Ελληνικόν” και μέλος του Δ.Σ. του ΕΕΘ, συμμετέχει στις εκλογές ως υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος Θεσσαλονίκης με την “Αλληλεγγύη” του Απόστολου Τζιτζικώστα.

“Ονειρεύομαι, υλοποιώ και ολοκληρώνω”, τόνισε ο κ. Πανταλέων σε φιλική συνάντηση που είχε σήμερα το μεσημέρι με δημοσιογράφους της Θεσσαλονίκης, δηλώνοντας πως αυτό είναι και το “μότο” που τον ώθησε να είναι υποψήφιος με την “Αλληλεγγύη”.

“Είμαι άνθρωπος της αγοράς, γνωρίζω πως να στηρίξω μια οικογενειακή επιχείρηση και πιστεύω στην ανάπτυξη και στην εξωστρέφεια της Κεντρικής Μακεδονίας μέσω των προϊόντων που παράγει”, είπε, υπογραμμίζοντας πως μπορεί να είναι χρήσιμος σε αυτό το κομμάτι, λόγω της πολυετούς εμπειρίας που διαθέτει.

“Μέλημά μου είναι να δημιουργήσει η Θεσσαλονίκη ένα brand name γύρω από τη διατροφή, το οποίο να μπορεί να στηρίξει τις επαγγελματικές δραστηριότητες, τον τουρισμό αλλά κυρίως τον πρωτογενή τομέα του νομού”, σημείωσε ο κ Πανταλέων.

“Μέλημά μου είναι ακόμη να βοηθήσω να ταυτοποιηθεί στο νομό Θεσσαλονίκης κάθε προϊόν που παράγεται με «πράσινο αποτύπωμα», άρα να λέμε ότι η Θεσσαλονίκη ”πατάει” πάνω στο ”πράσινο αποτύπωμα”, ότι δηλαδή ότι ξοδεύεις παράγεται εδώ γύρω. Επίσης, μέλημα μου είναι η ανάπτυξη της μικρής οικοτεχνίας σε κάτι μεγαλύτερο. Υπάρχει η γνώση, υπάρχει σχέδιο μπορούμε να τα καταφέρουμε”, σημείωσε.

Όπως υπογράμμισε, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας κάνει ήδη εξαιρετικό έργο όσον αφορά την ανάπτυξη των παραπάνω, καθώς είναι στις Βρυξέλλες με δικό της γραφείο, απορροφώντας κονδύλια.

“Ως εταιρεία, δεν κάνουμε πράγματα που φέρνουν τζίρο, αλλά αυτά που εξυπηρετούν, διδάσκουν αλλάζουν τρόπο ζωής. Τα σχέδιά μας ως επιχείρηση δεν είναι στημένα, αλλά βρίσκουμε τα κενά στην αγορά δημιουργώντας θέσεις εργασίας. Έχουμε 340 παραγωγούς στην ομάδα μας από όλη την Ελλάδα, με τους οποίους συνεργαζόμαστε άψογα. Κερδίσαμε την εμπιστοσύνη του κοινού λόγω ποιότητας, αλλά και της διαδικασίας που ακολουθεί η εταιρεία. Νικήσαμε στο κομμάτι του ανταγωνισμού, καθώς οι τιμές μας δεν είναι υψηλές σε σχέση με τα υπόλοιπα προϊόντα, ενώ αυτή τη στιγμή η Green Family απασχολεί 83 άτομα σε 10 καταστήματα, τα 6 από τα οποία βρίσκονται στη Θεσσαλονίκη και προωθούν την υγιεινή διατροφή με βιολογικά προϊόντα”, υπογράμμισε συμπληρώνοντας πως αυτές τις πρακτικές θέλει να φέρει και στην ευρύτερη αγροτική παραγωγή της Κεντρικής Μακεδονίας.

Μεταξύ άλλων ο Θεόδωρος Πανταλέων αναφέρθηκε στην ανάγκη προσαρμογής των επαγγελματιών της περιοχής στις νέες τάσεις, μίλησε για την πρόταση που κατατέθηκε για ένταξη της Θεσσαλονίκης στα Ανοιχτά Κέντρα Εμπορίου (Open Mall) που θα έχει ως αποτέλεσμα την αναβάθμιση και των υποδομών που θα καταστήσουν την Κεντρική Μακεδονία πιο ελκυστικό προορισμό για τους τουρίστες, αλλά και πιο φιλική προς τους κατοίκους.

Σχετικές δημοσιεύσεις