Στο νοσοκομείο μεταφέρθηκε μια 21χρονη ναυαγοσώστρια στην Καβάλα, όταν ο ναυαγοσωστικός πύργος στον οποίο βρισκόταν κατέρρευσε εξαιτίας των θυελλωδών ανέμων και των έντονων καιρικών φαινομένων που έπληξαν την περιοχή.
Το ατύχημα σημειώθηκε στην πολυσύχναστη παραλία της Νέας Ηρακλείτσας. Η νεαρή κοπέλα διακομίστηκε άμεσα στο Γενικό Νοσοκομείο Καβάλας, όπου της παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες, και παραμένει κλινήρης για νοσηλεία.
Προανάκριση διενεργείται από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Καβάλας
