Η πρώην Τομεάρχης Προστασίας του Πολίτη της Νέας Δημοκρατίας, σε ανάρτησή της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, γνωστοποίησε ότι η απόφασή της ήταν αποτέλεσμα «εξελίξεων των τελευταίων ημερών» οι οποίες, όπως αναφέρει, δεν της άφησαν άλλη επιλογή παρά την αποχώρηση, προκειμένου να διαφυλάξει «την αξιοπρέπεια, την τιμή και την υπόληψή της».
Στην εκτενή δήλωσή της, το πρώην πλέον κομματικό στέλεχος κάνει λόγο για «πολιτικό, αξιακό και ψυχικό ρήγμα» που, όπως υποστηρίζει, είχε διαμορφωθεί σταδιακά μεταξύ της ίδιας και της ηγεσίας του κόμματος.
Η κ. Γκελεστάθη σημειώνει ότι αποχωρεί «με καθαρή συνείδηση», υποστηρίζοντας πως στην πολιτική της πορεία προσέφερε «χωρίς αντάλλαγμα» και με «τιμιότητα και πολιτικό ήθος», απορρίπτοντας κάθε υπαινιγμό για ιδιοτέλεια ή σκοπιμότητα.
Παράλληλα, κάνει λόγο για «ίντριγκες» και «μηχανισμούς» στο κόμμα. «Επισημαίνω ακόμη πως αφενός η παράταξη συνέχεται με ιδέες, αρχές και αξίες από τις οποίες δε θα αποστώ όσο ζω και είναι έννοια ευρύτερη του κόμματος το οποίο ενίοτε συνέχεται με μηχανισμούς, κονκλάβια και ίντριγκες που αποβάλλουν οιονδήποτε διαπνέεται από πολιτική υγεία» αναφέρει χαρακτηριστικά.
Κλείνοντας την ανάρτησή της, αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο μελλοντικής επανόδου σε «κοινές μάχες για τα ιδανικά μας».
