Στο ΕΣΠΑ η 2 η φάση της ηλεκτροκίνησης- σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης και ETCS L1 στην σιδηροδρομική γραμμή Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα

Με απόφαση του Αναπληρωτή Υπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών
Νίκου Παπαθανάση, σε συνεργασία με τον Αναπληρωτή Υπουργό Μεταφορών
Γιώργο Κώτσηρα, η πράξη “Εγκατάσταση Ηλεκτροκίνησης- Σηματοδότησης –
Τηλεδιοίκησης και ETCS L1 στην υφιστάμενη μονή σιδηροδρομική γραμμή
Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα-Β’ Φάση”, εντάχθηκε στο τομεακό Πρόγραμμα ΕΣΠΑ
«Μεταφορές 2021-2027», με δικαιούχο τη “ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΙ ΕΛΛΑΔΟΣ ΜΑΕ”, με
συνολική δημόσια δαπάνη 85.629.355,02€ και συγχρηματοδοτούμενη δημόσια
δαπάνη 60.870.881,70€ από πόρους του Ταμείου Συνοχής.
Η πράξη αφορά στην ολοκλήρωση της εγκατάστασης συστημάτων σηματοδότησης-
τηλεδιοίκησης, ETCS L1 και ηλεκτροκίνησης στην υφιστάμενη μονή σιδηροδρομική
γραμμή Παλαιοφαρσάλου-Καλαμπάκας (σε μήκος 80,4km) καθώς και στην
ολοκλήρωση της κατασκευής παρακαμπτηρίου και αποβάθρας στην περιοχή των
Σοφάδων και των εργασιών ανακαίνισης/επισκευής μικρής κλίμακας σε υφιστάμενα
κτήρια σιδηροδρομικών σταθμών.
Η υλοποίηση του έργου θα συμβάλει στην αναβάθμιση του κεντρικού
σιδηροδρομικού δικτύου, με την εγκατάσταση σύγχρονων συστημάτων,
ενισχύοντας την ασφάλεια, τη διαλειτουργικότητα και την αποδοτικότητα.

Σχετικές δημοσιεύσεις