Ο ένας από τους δράστες, ένας ανήλικος μαθητής ηλικίας 15 ετών, συνελήφθη λίγο μετά το περιστατικό, ενώ ο δεύτερος παραδόθηκε αργότερα στις αρχές.
Σύμφωνα με τοπικά μέσα, τα θύματα της επιθέσεις μεταφέρθηκαν σε κοντινά νοσοκομεία για να λάβουν την απαραίτητη ιατρική περίθαλψη, ενώ έχει αποσταλεί επιπλέον ιατρικό προσωπικό και αστυνομικοί στο σχολείο για να διασφαλιστεί η ασφάλεια των μαθητών, του προσωπικού, των γονέων και της συνολικής κοινότητας.
Τέτοια περιστατικά δεν συμβαίνουν συχνά στις Φιλιππίνες και οι αστυνομικοί αναζητούν τα αίτια.
