Είναι μόδα οι μεταμορφώσεις, ακόμη και στα κλασσικά δυνατά δίκυκλα..

Πόσο σπορ μπορεί να είναι μια δικύλινδρη -έστω και εξελιγμένη- BMW; Πόσο «ελαφριά», στην αίσθηση και στη ζυγαριά, πόσο λιγότερο «τουριστική» και πόσο ενθουσιώδης στις πάνω από 45 μοίρες κλίσης; Kαι πόσο η… ρηξικέλευθη -για BMW, μιλάμε πάντα!- κομψότητα στη σχεδίασή της αντικατοπτρίζει την «κομψότητά» της στον τρόπο που στρίβει;
Τελικά η BMW φαίνεται ακόμη ελαφρύτερη όταν αρχίσει να κινείται.

Ορεξη και φαντασία να υπάρχει και τα θηρία ακόμη κι αυτά όπως τα κλασσικα σιδερένια ατια ,γίνονται πιο”κομψά” Όπως καταλάβατε, μιλάμε για το δικύλινδρο επίπεδο («boxer», ελληνιστί) μοτέρ, αντιθέτων εμβόλων.

Εδω η μεταμόρφωση BMW R1100R από τον THOMAS HOELLWEGER

Σχετικές δημοσιεύσεις