Χειροπέδες σε 21χρονο – Έτρεχε με 210 χιλιόμετρα στην Εθνική Οδό

Ένας 21χρονος συνελήφθη όταν εντοπίστηκε να τρέχει με 210 χιλιόμετρα στη Νέα Εθνική Οδό Αθηνών-Λαμίας, στο ύψος της Κηφισιάς, υπερβαίνοντας κατά 110 χιλιόμετρα το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο!

Μειώθηκαν κατά 22% οι θάνατοι απο τροχαία το 2025 στην Ελλάδα – Είναι η καλύτερη επίδοση από το 1963

Ο οδηγός συνελήφθη από αστυνομικούς της Ομάδας Ελέγχου και Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων (ΟΕΠΤΑ) της Διεύθυνσης Τροχαίας Αττικής.

Σε βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία από το Β΄ Τμήμα Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων ΠΑΘΕ Αττικής για το αδίκημα της επικίνδυνης οδήγησης, ενώ οδηγήθηκε στον αρμόδιο εισαγγελέα.

Σχετικές δημοσιεύσεις