Ένας στους δύο «κόβουν» τις αγορές τους στα βασικά καταναλωτικά είδη

Ακόμη και ταβασικά καταναλωτικά αγαθά περιορίζουν οι πελάτες των υπεραγορών σήμερα για να μπορέσουν να τα φέρουν βόλτα . Αυτό φαίνεται απο σχετική έρευνα που έκανε ο ΙΕΛΚΑ. 

Η έρευνα του Ινστιτούτου έγινε από τις 9 έως 11 Νοεμβρίου 2022 και τα αποτελέσματα βασίστηκαν στις απαντήσεις 1.000 καταναλωτών και έδειξαν τα εξής:

Το  80% του κοινού δηλώνει ότι έχει ακυρώσει δαπάνες διασκέδασης όπως είναι η εστίασηοι διακοπές, τα ταξίδια κ.ά.Remaining Time-0:00FullscreenMute

Το 66% επισημαίνει ότι έχει μειώσει την κατανάλωση ρεύματος, ενώ 62% του κοινού αναφέρει ότι έχει αναβάλει εργασίες συντήρησης και επισκευής, π.χ. στο σπίτι ή στο αυτοκίνητο.

Το 55% δηλώνει ότι έχει μειώσει συνολικά τις αγορές σε είδη τροφίμων και είδη παντοπωλείου.

Το 25%  λέει ότι έχει χρησιμοποιήσει χρήματα από τις αποταμιεύσεις του προκειμένου να καλύψει τις αγορές του.

Το 20% έχει αναβάλει την πληρωμή λογαριασμών ή έχει προχωρήσει σε στάση πληρωμής των υποχρεώσεών του.

Το  15% δηλώνει ότι έχει αυξήσει τον χρόνο εργασίας ή έχει βρει δεύτερη εργασία προκειμένου να αυξήσει το εισόδημά του, ενώ το 10% έχει αυξήσει τη χρήση πιστωτικών καρτών για να καλύψει τις αγορές του.

Μόλις 9% του κοινού τονίζει ότι δεν έχει λάβει απολύτως κανένα μέτρο για την αντιμετώπιση των πληθωριστικών πιέσεων.

Σχετικές δημοσιεύσεις